Wiadomości branżowe

lista prezentów, które mamy wskazywały jako najbardziej pożądane

lista prezentów, które mamy wskazywały jako najbardziej pożądane
Warszawa, 27 listopada 2012 r. O jakich prezentach marzą polskie mamy? Podpowiedzi dla świętych Mikołajów. Znamy odpowiedź na najbardziej nurtujące pytanie przed mikołajkami i w

Warszawa, 27 listopada 2012 r.

O jakich prezentach marzą polskie mamy? Podpowiedzi dla świętych Mikołajów.

Znamy odpowiedź na najbardziej nurtujące pytanie przed mikołajkami i w okresie Świąt Bożego Narodzenia. Zastanawiacie się co podarować żonie lub partnerce? My wiemy jakie, prezenty są najbardziej pożądane wśród kobiet i które są najgorszym pomysłem. Agencja Streetcom przy współpracy z portalem Mamo Pracuj przeprowadziła ogólnopolskie badanie ?O czym marzy mama?. Wyniki dotyczą większości kobiet, bo te mamy mogą być: siostrą, żoną, koleżanką, córką? Prezentujemy uniwersalne podpowiedzi jaki prezent wybrać dla kobiety, a wyniki badania zaskakują. Wbrew obiegowej opinii, polskie matki nie marzą o praktycznych podarunkach, ale o niespodziankach, które są tylko dla nich i nie mają związku z domem oraz codziennymi obowiązkami.

Aby rozwiać wszelkie wątpliwości i pomóc w rozstrzygnięciu dylematów, podajemy Warszawa, 27 listopada 2012 r.

O jakich prezentach marzą polskie mamy? Podpowiedzi dla świętych Mikołajów.

Znamy odpowiedź na najbardziej nurtujące pytanie przed mikołajkami i w okresie Świąt Bożego Narodzenia. Zastanawiacie się co podarować żonie lub partnerce? My wiemy jakie, prezenty są najbardziej pożądane wśród kobiet i które są najgorszym pomysłem. Agencja Streetcom przy współpracy z portalem Mamo Pracuj przeprowadziła ogólnopolskie badanie ?O czym marzy mama?. Wyniki dotyczą większości kobiet, bo te mamy mogą być: siostrą, żoną, koleżanką, córką? Prezentujemy uniwersalne podpowiedzi jaki prezent wybrać dla kobiety, a wyniki badania zaskakują. Wbrew obiegowej opinii, polskie matki nie marzą o praktycznych podarunkach, ale o niespodziankach, które są tylko dla nich i nie mają związku z domem oraz codziennymi obowiązkami.

Aby rozwiać wszelkie wątpliwości i pomóc w rozstrzygnięciu dylematów, podajemy listę prezentów, które matki wskazywały jako najbardziej pożądane:

wycieczka we dwoje w wybrane miejsce ( 24%),
kolacja we dwoje (10%),
zabiegi kosmetyczne (9%),
kwiaty (7,4%),
ubrania/bielizna (7%),
książki, zegarek/biżuteria (6,3),
perfumy i kosmetyki (6%),
laptop, telefon, lub inny sprzęt elektroniczny (5%),
samochód (4%).

A to już wiesz?  Konto bankowe wesprze edukację finansową dzieci

Wiemy, jakich prezentów mamy nie chcą otrzymywać. Uwaga te prezenty na pewno będą pomyłką: sprzęty domowe (np. żelazko, odkurzacz, garnki) i artykuły spożywcze ? aż 33% matek wskazało je jako najgorszą grupę prezentów. Wybierając żonie lub partnerce podarunek należy unikać praktycznych prezentów do domu, szczególnie jeśli to ma być sugestia dla żony, aby częściej prasowała koszule.

Drugą grupą najmniej pożądanych prezentów są artykuły higieniczne: 15,5% wskazań ankietowanych, co oczywiście nie może dziwić. Zaskakujące jest to, że często wymieniane

wśród najmniej lubianych przedmiotów są wazony i bibeloty: 14, 5 %. Może to dziwić, ponieważ są to dość popularne upominki, a jak się okazuje, kobiety nie chcą ich otrzymywać.
Kolejna kategoria najgorszych pomysłów to sprzęt erotyczny: aż 13 % kobiet wskazało, że nie chciałoby ich otrzymać. Dla wielu osób wręczanie wibratorów jest oznaką poczucia humoru i pomysłowości, niespodzianka z erotycznym sprzętem może być chybiona. Warto pamiętać o tym, wysilając się na zakup oryginalnego i zabawnego prezentu.

Mając takie informacje, na pewno uda się wybrać najwspanialszy prezent dla ukochanej osoby.

Badanie zostało przygotowane we współpracy serwisu Mamo Pracuj i Streetcom Polska – agencji marketingowej i firmy badawczej. Streetcom przeprowadził w dniach 15 ? 22 października 2012 roku ogólnopolskie badanie metodą CAWI na grupie 3269 kobiet.

Kontakt w sprawie badania ze strony firmy Streetcom (www.streetcom.pl)

Iwona Gniedziejko: [email protected], tel. +48 696 812 593

Aleksandra Tabor: [email protected], tel. +48 791 450 483

Streetcom Polska Sp. z o.o. jest pierwszą i największą w Polsce agencją prowadzącą działania promocyjne oparte na marketingu rekomendacji konsumenckich. Od roku 2004 Streetcom przeprowadził kilkaset kampanii, m.in. kosmetyków, sprzętu elektronicznego, zabawek, produktów spożywczych, artykułów dla dzieci i in. Społeczność Ekspertów Streetcom, testujących i oceniających wybrane produkty, liczy ponad 230 tysięcy osób. Marketing rekomendacji jest jedną z podstawowych metod budowania relacji z konsumentem, wykorzystywaną od dawna na rynkach USA i Europy Zachodniej. W Polsce wciąż zdobywa uznanie marketerów jako narzędzie służące do promowania produktów i badania rynku. Klientami Streetcom jest wiele światowych firm i międzynarodowych marek. Agencja prowadzi działania także na Litwie, Węgrzech i w Czechach.

A to już wiesz?  Tatralandia kusi nowymi ofertami

W 2009 roku Streetcom wystąpił z inicjatywą promowania dobrych praktyk w marketingu szeptanym i jest autorem Kodeksu Etycznego Marketingu Szeptanego. W 2012 roku powstała submarka Streetcom Interactive oraz agencja wprowadziła nowy program badawczy Streetcom Talk Track. Więcej na www.streetcom.pl:

wycieczka we dwoje w wybrane miejsce ( 24%),
kolacja we dwoje (10%),
zabiegi kosmetyczne (9%),
kwiaty (7,4%),
ubrania/bielizna (7%),
książki, zegarek/biżuteria (6,3),
perfumy i kosmetyki (6%),
laptop, telefon, lub inny sprzęt elektroniczny (5%),
samochód (4%).

Wiemy, jakich prezentów mamy nie chcą otrzymywać. Uwaga te prezenty na pewno będą pomyłką: sprzęty domowe (np. żelazko, odkurzacz, garnki) i artykuły spożywcze ? aż 33% matek wskazało je jako najgorszą grupę prezentów. Wybierając żonie lub partnerce podarunek należy unikać praktycznych prezentów do domu, szczególnie jeśli to ma być sugestia dla żony, aby częściej prasowała koszule.

Drugą grupą najmniej pożądanych prezentów są artykuły higieniczne: 15,5% wskazań ankietowanych, co oczywiście nie może dziwić. Zaskakujące jest to, że często wymieniane

wśród najmniej lubianych przedmiotów są wazony i bibeloty: 14, 5 %. Może to dziwić, ponieważ są to dość popularne upominki, a jak się okazuje, kobiety nie chcą ich otrzymywać.
Kolejna kategoria najgorszych pomysłów to sprzęt erotyczny: aż 13 % kobiet wskazało, że nie chciałoby ich otrzymać. Dla wielu osób wręczanie wibratorów jest oznaką poczucia humoru i pomysłowości, niespodzianka z erotycznym sprzętem może być chybiona. Warto pamiętać o tym, wysilając się na zakup oryginalnego i zabawnego prezentu.

Mając takie informacje, na pewno uda się wybrać najwspanialszy prezent dla ukochanej osoby.

Badanie zostało przygotowane we współpracy serwisu Mamo Pracuj i Streetcom Polska – agencji marketingowej i firmy badawczej. Streetcom przeprowadził w dniach 15 ? 22 października 2012 roku ogólnopolskie badanie metodą CAWI na grupie 3269 kobiet.

A to już wiesz?  Polityka prorodzinna potrzebuje zmian systemowych

Kontakt w sprawie badania ze strony firmy Streetcom (www.streetcom.pl)

Iwona Gniedziejko: [email protected], tel. +48 696 812 593

Aleksandra Tabor: [email protected], tel. +48 791 450 483

Streetcom Polska Sp. z o.o. jest pierwszą i największą w Polsce agencją prowadzącą działania promocyjne oparte na marketingu rekomendacji konsumenckich. Od roku 2004 Streetcom przeprowadził kilkaset kampanii, m.in. kosmetyków, sprzętu elektronicznego, zabawek, produktów spożywczych, artykułów dla dzieci i in. Społeczność Ekspertów Streetcom, testujących i oceniających wybrane produkty, liczy ponad 230 tysięcy osób. Marketing rekomendacji jest jedną z podstawowych metod budowania relacji z konsumentem, wykorzystywaną od dawna na rynkach USA i Europy Zachodniej. W Polsce wciąż zdobywa uznanie marketerów jako narzędzie służące do promowania produktów i badania rynku. Klientami Streetcom jest wiele światowych firm i międzynarodowych marek. Agencja prowadzi działania także na Litwie, Węgrzech i w Czechach.

W 2009 roku Streetcom wystąpił z inicjatywą promowania dobrych praktyk w marketingu szeptanym i jest autorem Kodeksu Etycznego Marketingu Szeptanego. W 2012 roku powstała submarka Streetcom Interactive oraz agencja wprowadziła nowy program badawczy Streetcom Talk Track. Więcej na www.streetcom.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy